Obchodní podmínky

Provozovatel:

e-podlahovka.cz s.r.o.
IČ: 08717583     DIČ: CZ08717583
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 44501
se sídlem Dlouhá 55
Liberec XXV-Vesec
463 12 Liberec

Kontaktní údaje:

e-podlahovka.cz s.r.o.
Dlouhá 55
Liberec XXV-Vesec
463 12 Liberec
telefonní číslo: +420 733 222 526
kontaktní e-mail: info@e-podlahovka.cz

Všeobecné obchodní podmínky

Před tím, než uskutečníte nákup či poptávku, důkladně se seznamte s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami. V případě nákupu výrobků se podmínky pro spotřebitele a podnikatele liší. Všeobecné podmínky pro služby jsou pak podnikatele a spotřebitele jednotné (viz níže).


Reklamace a Reklamační řád

V případě reklamace výrobků se Reklamační řády pro spotřebitele a podnikatele liší. Reklamační řády pro služby jsou pak podnikatele a spotřebitele jednotné. Najdete zda také formuláře, které je nutné pro reklamaci vyplnit (viz níže).


Odstoupení od smlouvy

Formulář pro odstoupení od smlouvy najdete níže.


 

Správce osobních údajů:

e-podlahovka.cz s.r.o.
IČ: 08717583  DIČ: CZ08717583
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 44501
se sídlem Dlouhá 55
Liberec XXV-Vesec
463 12 Liberec

Kontaktní údaje správce osobních údajů, adresa pro doručování:

e-podlahovka.cz s.r.o.
Dlouhá 55
Liberec XXV-Vesec
463 12 Liberec
telefonní číslo: +420 733 222 526
kontaktní e-mail: info@e-podlahovka.cz

Ochrana osobních údajů je pro nás velice důležitá. Prosíme o důsledné seznámení se Zásadami ochrany osobních údajů (viz. níže), které obsahují důležité informace týkající se nakládání s vašimi osobními údaji a souvisejícími právy a povinnostmi.


 

 

5.1. Jak posíláme zboží?

Způsoby dodání zboží včetně výše nákladů na dodání jsou uvedeny na webovém rozhraní. Konkrétní způsob dodání si zvolíte při objednávce.

V objednávce je vždy uvedena konečná cena včetně nákladů na dopravu.

5.2. Kdy vám zboží dodáme?

Doba dodání závisí na dostupnosti zboží, zvoleném způsobu dopravy a platby. Upozorňujeme, že dobu doručení u externích dopravců nemůžeme ovlivnit.

  • Zboží skladem: obvykle expedujeme do dvou pracovních dnů od přijetí objednávky nebo připsání platby.

  • Zboží není skladem: expedujeme co nejdříve, o přesném termínu vás informujeme.

Dodání zboží znamená jeho doručení. Bezdůvodné nepřevzetí zásilky není považováno za naše nesplnění povinností, ani za vaše odstoupení od smlouvy.

Vlastnické právo ke zboží přechází na vás okamžikem úplného zaplacení kupní ceny.

5.3. Jak postupovat při převzetí zboží?

Zkontrolujte obal zboží při převzetí. V případě poškození ihned informujte dopravce i nás.

Nepřevzetí poškozené zásilky se nepovažuje za bezdůvodné odmítnutí.

Odpovědnost za poškození či ztrátu zboží přechází na vás okamžikem převzetí.

5.4. Co když zboží nepřevezmete?

Pokud je nutné zboží doručit opakovaně nebo jinak než sjednáno z důvodu na vaší straně, jste povinni uhradit související náklady.

Bezdůvodné nepřevzetí zboží nám dává nárok na:

  • náhradu nákladů na dodání a uskladnění,

  • náklady vzniklé s tímto související.

U platby na dobírku nebo při osobním odběru si vyhrazujeme právo od smlouvy odstoupit. Pokud jste již zboží uhradili předem, máme právo přistoupit ke svépomocnému prodeji dle § 2126 občanského zákoníku.

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

6.1. Jak můžete odstoupit od smlouvy?

Jako spotřebitel máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží (u dělených dodávek od převzetí poslední části).

Odstoupení doporučujeme poslat na naši doručovací adresu (spolu se zbožím) nebo e-mailem. Můžete využít náš vzorový formulář.

6.2. Jaké má odstoupení důsledky?

Smlouva se ruší od počátku, jako by nikdy nebyla uzavřena.

Pokud jste k nákupu obdrželi dárek, odstoupením ztrácí darovací smlouva účinnost. Dárek je nutné vrátit spolu se zbožím.

6.3. Jak vrátit zboží?

Zboží vraťte do 14 dnů od odstoupení na naši doručovací adresu (nikoli na dobírku).

Doporučujeme přiložit:

  • kopii dodacího listu/faktury,

  • písemné vyjádření o odstoupení a způsob vrácení peněz.

Nepředložení těchto dokumentů nebrání zákonnému odstoupení.

6.4. Kdy dostanete zpět své peníze?

Vrátíme všechny přijaté peníze do 14 dnů od odstoupení – ne však dříve, než zboží vrátíte nebo prokážete jeho odeslání.

Náklady na dopravu vám budou vráceny v rozsahu nejlevnější nabízené varianty.

Peníze vrátíme stejným způsobem, jakým byly zaplaceny (nebo jinak, pokud si přejete a nevzniknou tím náklady).

Náklady na vrácení zboží hradíte vy, i pokud není možné zboží vrátit běžně poštou.

6.5. Co když je vrácené zboží poškozené?

Zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození.

Za poškození, opotřebení, znečištění nebo částečné spotřebování nesete odpovědnost.

6.6. Kdy nelze od smlouvy odstoupit?

Odstoupení není možné v případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.

6.7. Kdy můžeme odstoupit od smlouvy my?

Vyhrazujeme si právo odstoupit, pokud:

  • nebyla zaplacena kupní cena nebo nepřevzato zboží,

  • zboží nelze dodat za původních podmínek,

  • plnění je nemožné nebo protiprávní.

O odstoupení vás budeme neprodleně informovat.

Pokud jste již zaplatili, částku vrátíme do 2 dnů na váš účet.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz